Pagina's

zondag 21 april 2013

aankoopjes) uiltje, kruisje, jurkje

hey iedereen,

Ik heb pas een paar leuke aankoopjes gedaan, en die wil ik even showen :).
Hier komen ze!
1. Een ring met een uiltje.
Ik vond deze zo leuk toen ik 'm zag! Het heeft felblauwe oogjes, paars met heel lichtroze op z'n buikje en een beetje donkerblauwe wenkbrauwtjes.
Ik heb 'm gekocht bij de


En hij was iets van 3.95 euro.





2. Een kettinkje met een kruisje.
Ik was al een tijdje op zoek naar een kruisje, en toen vond ik 'm bij de claire's!
Het is eigenlijk precies wat ik in m'n hoofd had; lekker simpel :).
Hij kostte 6.95 eurootjes.








3. Het jurkje voor de bruiloft!
In een bericht had ik al erover geschreven dat ik naar een bruiloft toe ga. Ik had toen al een paar jurkjes uitgezocht op internet en ik heb lang getwijfeld tussen de roze die ik daar had laten zien en een andere roze. Ik heb voor de laatste gekozen! Ik vind 'm superleuk :).
Ik heb 'm bij de V&D gekocht.













Dit was m'n bericht! Ik hoop dat jullie het leuk vonden! :)
xxx -es-

Geen opmerkingen:

Een reactie posten