Pagina's

maandag 1 april 2013

jurkjes voor een bruiloft!

Hey iedereen!

Wowie, het is echt vreselijk lang geleden dat we geschreven hebben! Ik denk dat jullie dat al door hadden :).
Over een paar weken ga ik naar een bruiloft dus heeft mijn moeder belooft om met z'n drieën te gaan shoppen voor een leuk jurkje! Ik heb al wat op sites enzo gekeken, dus ik heb al wel wat leuke jurkjes en inspiratie gevonden :).
Hier komen ze!

C&A: Een leuk, mouwloos jurkje! Alhoewel de kleur mij niet zo staat,
zou ik het wel kunnen dragen!
VILA: Een kort, mouwloos jurkje. Ook leuk voor een bruiloft?
Esprit: Dit is een leuk jurkje, het valt alleen wel wat anders dan je op het eerste gezicht denkt.
Esprit: Dit is een erg leuk jurkje, leuk voor gewoon elke dag!
Ik zou het alleen niet op een bruiloft aantrekken.
H&M: Ik vind dit een leuk jurkje, omdat de kleur mij wel staat (Het is alleen wel een beetje een felle kleur).
De onderkant van het jurkje vind ik ook erg leuk.
H&M: Echt waar, ik hou van dit jurkje! Het is gewoon in een woord leuk.
De kleur; zalmroze past wel bij mij. Het bovenstukje vind ik ook erg leuk omdat het niet zo heel saai is. 
En tot slot: Mango: Dit felle blauwe jurkje valt erg mooi over de schouders.
Het is niet helemaal mijn kleur, maar wel erg leuk!

Dit waren ze allemaal, ik hoop dat jullie ze leuk vonden!
-xxx- es

Wat is jullie favoriet?

2 opmerkingen:

  1. Leuk!
    Laat je ook weten welke je gekozen hebt?
    Liefs, Niquelle ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee,
    Wij hebben jullie genomineerd voor de Liebster award! Deze award is speciaal voor blogs met onder de 200 volgers. De bedoeling is: Dat jullie 11 feitjes over jezelf vertellen, mijn 11 vragen beantwoord(mijn vragen staan op mijn blog, in de post van de Liebster award), 11 andere blogs nomineert, en voor die 11 blogs óók weer 11 vragen verzint, het is niet zo moeilijk als dat het lijkt! Het is de bedoeling dat jullie mijn blog+voornaam ook in jullie artikel vermelden.
    XXX Eva en Dinieke

    BeantwoordenVerwijderen