Pagina's

zaterdag 12 januari 2013

Hartjes-hanger maken

Hey,
Ik heb een hartjes-(sleutel)hanger gemaakt. Ik zie ze wel eens in winkels hangen, dus ik dacht, waarom maak ik er zelf niet een? 
Hieronder zie je hoe je het moet doen:

Benodigdheden:
- Stof (ik heb een oude spijkerbroek gebruikt)

- Naald en draad of naaimachine
- Lintje
- Watjes (of andere vulling)
- Schaar
- Spelden

Stap 1:
Knip 2 hartjes uit de stof, ik heb een vormpje van internet gebruikt, en toen langs de randen geknipt. Het is handig als je dat vormpje dan even vastspeldt.






Stap 2:
Kies een leuk lintje uit :)






Stap 3:
Speld de twee hartjes aan elkaar vast en doe het lintje ertussen.






Stap 4:
Naai de hartjes aan elkaar vast, dit kan met een naald en draad, of met een naaimachine. LET OP!: Hou nog een gaatje over om de watten in te doen!





Stap 5:
Doe het hartje binnenstebuiten. Nu ziet hij er nog niet zo mooi uit, maar aan het einde wel:D






Stap 6:
Doe watjes (of een andere vulling) in het hartje.







Stap 7:
Naai het gat dicht.




En klaar!

xxxRoos



Geen opmerkingen:

Een reactie posten