Pagina's

zondag 17 februari 2013

Did some shopping

Heey,
Gister heb ik met een paar van m'n vriendinnen geshopt! Het was heel leuk, hier laat ik jullie zien wat ik heb gekocht:D















Action nageldroger 1.99
In 3 kleuren verkrijgbaar














                                                                     







Action fineliners 1.39
In meerdere kleuren verkrijgbaar
















Kruidvat nagellak merk NYC per stuk 2.29
Ik was van plan om de gele te kopen, maar...Het was 2 voor de prijs van 1! Dus ik heb de rode/oranje er ook bij gekocht




















V&D ketting 5.95




 













H&M blousje 14.95
Op de foto's zie hij er wel een beetje anders uit dan in het echt





Hoe vinden jullie mijn aankopen?(als jullie ergens een review van willen, zeg het dan maar)
xxxRoos
 
             

Geen opmerkingen:

Een reactie posten