Pagina's

dinsdag 19 februari 2013

mooie teksten-bord

hey everyone!

Ik vond ergens in de schuur nog een schilderdoek en toen dacht ik dat ik daar wel wat leuks van kon maken!
Na een beetje surfen en googelen had ik een ideetje gekregen: Een soort van teksten-bord!
Oke, klinkt een beetje raar maar het is heel simpel en het ziet er leuk uit:

















Wat heb je nodig?
  • schildersdoek (Kan je gewoon bij de xenos halen)
  • spuitbus (verf kan ook)
  • papiertjes met leuke teksten erop! :)
  • dunne plakjes karton
  • lijm
  • schaar
  • (printer?)

Hoe moet je het doen?
1. spuit (verf) je .......... in een leuke kleur! Meerdere kleurtjes kan ook, maar dat heb ik niet gedaan.
2. Print/knip alle plaatjes uit. Ik heb deze gewoon op google enzoo gevonden en uitgeprint. (Het plaatje hierboven.)
3. Bekijk even hoe je ze neer gaat leggen.
4. Doe op de achterkant van sommige plaatjes dunne plakjes karton zodat sommige iets meer naar voren komen. (Als hiernaast)
5. Plak nu alles op. Zorg ervoor dat er geen hoekjes meer overeind staan, zorg ervoor dat alles goed vastzit!
6. Klaar!! Je kan 'm aan de muur hangen of op een leuk kastje zetten bijvoorbeeld!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten