Pagina's

zaterdag 2 februari 2013

H&M kleding/accesoires

Heeey,
Het leek mij leuk om eens een keer iets nieuws voor de blog te verzinnen...
Dus, dat heb ik gedaan :D
Ik denk dat ik dit wel vaker ga doen. Ik heb bij de winkel H&M wat kleren uitgezocht en in een collage gezet, ik zet onder het plaatje, hoe duur het is enzoo. Maar als ik de volgende keer weer zoiets doe, dan doe ik het van een andere winkel.. Als jullie voorkeur hebben voor een winkel, kun je dat in een reactie plaatsen.




















1:H&M blazer 39.95
2:H&M legging meisjes maat 134t/m170 12.95
3:H&M trui 13.95
4:H&M trui meisjes maat 134t/m170 14.95
5:H&M jack 34.95
6:H&M set van 20 armbanden 4.95
7:H&M nagellak 3.95
8:H&M top meisjes maat 134t/m170 9.95

Dat waren ze:D Bij veel van die kleren/accesoires is het in verschillende kleuren mogelijk.
Vergeet niet mee te doen aan de wedstrijd!
xxxRoos



2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke dingen zeg! Ik vind vooral nummer 5 erg mooi en laat ik daar nu toevallig naar op zoek zijn :) Deze ga ik aanschaffen! Ook de armbanden en de blazer zijn erg gaaf, maar dan moet ik eerst weer wat geld hebben. Gelukkig ben ik volgende week jarig en kan ik daarna weer lekker geld uitgeven:)

    Misschien dat je de volgende keer een collage kan maken van de winkel Zara?

    Ik volg je nu!
    Neem je ook een kijkje op mijn blog?:)

    Liefs,
    Lisa
    www.the-perfect-things.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt:D
      Alvast gefeliciteerd trouwens! Ik kan volgende keer wel een collage doen van de winkel Zara. Ik vind jou blog ook heel leuk, Wij volgen jou nu ook!
      xRoos

      Verwijderen