Pagina's

vrijdag 15 februari 2013

Love producten

Heey meiden,
Het was gister natuurlijk valentijnsdag, ik had gister wat op de blog willen zetten..Maar ik ben het vergeten.....
Maar voor dit bericht, heb ik ik 'love producten' opgezocht, met hartjes enzoo, er zitten hele leuke bij!



















1. hartjesbakjes action 2.78
Mooie bakjes van de action, volgensmij zijn er meerdere kleuren mogelijk... Om de prijs kun je ze soieso wel kopen! 2.78 vind ik totaal niet duur....

2. Hartjes horloge kuci muci normaal 29.99 nú 14.99
Leuk horloge, ik vind de kuci muci soieso een leuke winkel(Voor wie de winkel niet kent, een erg leuke winkel, met sieraden, sjaals...Meidendingen!) Het horloge vind ik ook origineel. Hij lijkt op een armband. Alleen goud staat mij wat minder, hij is niet in het zilver verkrijgbaar.

3. Collage lijst xenos 14.99
Deze vind ik zelf hélemaal te gek, het is dat rood niet bij mijn kamer staat, anders zou ik hem kopen!

4. Kuci muci hartjes portomonnee normaal 12.99 nú 7.99
Portomonnee, in rose en een beetje groen-achtig verkrijgbaar, met hartjes print. Bij dezelfde winkel als het hartjes horloge.

5. Vero Moda shirt 44.95
Leuk shirt(vind ik) zoiets heb ik (nog) niet.

6. Xenos memobord 7.99
Deze moet ik gewoon hebben! Ik denk dat ik m'n moeder maar eens lief aan ga kijken......


Dat waren alle producten, Hopelijk zit er iets leuks voor jou bij:D

xxxRoos









Geen opmerkingen:

Een reactie posten