Pagina's

woensdag 27 februari 2013

This or that?

Heey everybody,

Dit is mijn eerste tag, this or that. Ik zelf vind het altijd leuk om zulk soort artikelen te lezen.
Let's begin!

















Jurk of rok?
In het algemeen zou ik voor de jurk kiezen, gewoon omdat ik dat net iets mooier vind, en vind dat het met meer te combineren is. Maar rokjes worden ook steeds hipper, vooral van die basic zwarte.
Het ligt er ook aan hoe de jurk of rok eruitziet, ik heb zelf maar een paar jurkjes en 2 rokjes. Maar kwa jurk vind ik, dat het er niet te druk uit moet zien, ik wil er bijvoorbeeld niet als lopend bloemgordijn bijlopen... Maar ik zou dus in het algemeen kiezen voor de jurk.

















Lipstick of lipgloss?
Ik draag eigenlijk nooit lipstick...Ik vind het zo vreselijk plakkerig... Vaak vind ik de kleuren ook nét iets te donker. Lipgloss vind ik wel lekker zitten, ookal draag ik dat ook bijna nooit. Maar ik zou dus gaan voor de lipgloss.

















Pastelkleuren of neonkleuren?
Oei...Deze vind ik écht heel erg lastig...... Ik vind bijv. pastelblauw super, en pastelgroen weer wat minder, en neonoranje vind ik niet echt leuk, terwijl ik neonroze wel weer leuk vind! Eigenlijk licht het ook een beetje aan het seizoen, in de winter vind ik pastelkleuren leuker, en in de zomer neonkleuren. Maar wat ik nou écht leuker vind, dat weet ik niet... Wat vinden jullie het leukst?
















Armband of ketting?
Ik zou gaan voor de ketting. Ik vind een ketting een leuke toevoeging op bijvoorbeeld een basic shirtje, vooral de lange kettingen vind ik erg leuk. Armbanden vind ik ook heel leuk. Maar kettingen gewoon net iets leuker.
















Lange nagels of korte nagels?
Ik vind lange nagels het mooist, daar kun je hele leuke nailart op maken! Op korte nagels ook, maar op lange nagels past dat gewoon beter. Niet dat ik zelf lange nagels heb hoor...Ik probeer ze wel lang te krijgen....

Wat vonden jullie van dit artikel?
Liefs,
Roos
PS: Dit bericht wordt ook geplaatst op www.enjoymyfunnylife.blogspot.com

Geen opmerkingen:

Een reactie posten