Pagina's

woensdag 6 februari 2013

Leuke sites/blogs

Heey,
Jullie kennen er vast ook wel veel, maar in dit bericht zet ik 6 van mijn lievelingssites/blogs! Het zijn echt aanraders:
www.girlscene.nl
Een hele leuke site met allemaal tips, forums, celebs...En nog veel meer!
www.weheartit.com
Leuke site met inspirerende berichten over van alles en nog wat!
www.crea4ever.blogspot.com
Leuke blog met veel creatieve ideeën!
www.fasbelife.blogspot.com
Leuke blog die over FAShion, BEauty en LIFEstyle gaat:D
http://the-perfect-things.blogspot.nl/
Leuke blog met veel leuke berichten over heel veel leuke meidendingen, en aankopen enzoo...
http://fashionandmenl.blogspot.nl/
Leuke blog over.....Fashion!

Als jou blog erbij staat, ik hoop dat ik hem een beetje goed omschreven heb! En als dat niet zo is, plaats het maar in de reactie:D En als je zelf nog een leuke site of blog die je mij wil aanraden, of je eigen blog, zet het dan ook maar bij de reacties!
xxxRoos



Geen opmerkingen:

Een reactie posten